2011. január 14., péntek

Tejfölös-sajtos cukkinikrém "redzselire"

Nahát kérem!
Én komolyan vettem a tegnapi fenyegetőzést és nekiszaladtam ennek a cuccnak. Őszintén bevallom, fogalmam sincs még, hogy mennyire lesz finom, mert nálunk a reggeli táplálkozás 11 és dél között valósul meg.
Mindenesetre este belevágtam a dologba, hogy ma délután tudjak mit idevarázsolni, mert a népem:) már rázza a kapukat! Se próbafőzés, se semmi, úgyhogy csak később tudok az ízélményről csevegni.
Ráadásul az ember anyja kéne ide, ki védelmezésre hivatott ugyebár...erre a rosseb megette: a boszorka is skandál!!!!

Én csak próbáltam Nektek segíteni, hogy ledobjátok a karácsonyi kilókat, na! :)))
Mondom ezt én, akinek olyan szép kerek feje lett, mint Tibi bácsi pontos labdái...


:)

Na, a rizsa megvan, csapjunk bele.

Hozzávalók:
  - 2 közepes cukkini
 - 2 gerezd fokhagyma ( ízléstől függően - szívem szerint tettem volna bele még 13 gerezdet, de akkor úgy érzem: Ő nem értett volna velem egyet:))
 - egy lafatnyi ( rég hallottátok, mi?) olivaolaj
 - só, bors, petrezselyem
 - 2 teáskanál tejföl 
 - reszelt sajt ízlés szerint ( nálunk a minimális mértékegység a marék)



Tevékenység nyomonkövetése:

A cukkinit reszeljük le kedves cafatokra.
Ezt olivaolajon jó kis szottyosra pirítsuk meg.
Mielőtt végeznénk a sót és borsot győzzük meg, hogy a szottyos szó nem csúnya szó, nem jelent semmi undorítót, tehát avászkodjanak szépen be a cukkini mellé.

A fokhagymának is kifejezetten jót tesz a társaság, így egy nyomó segítségével tegyünk róla, hogy minden helyszínen képes legyen a barátkozásra.

AMikor a szottyosodás tetőfokára hágott, húzzuk le a tűzhelyről és a saját érdekünkben hagyjuk kicsit hűlni.
Ezidő alatt készítsük be a  szárított petrzselymet és a tejfölt az aprítóba.
A kihült cukkinit kanalazzuk be és nyomjuk meg a póver gombot.


Szép masszás verzió néz majd vissza ránk a kikapcsolást követően.

Ezen a ponton megkóstoltam, nem volt rossz, de egyelőre olyan íze volt, mint színe, úgyhogy egy marék reszelt sajttal javítottam az állagán. Jól belekevertem. Még kellően meleg volt így simán szétolvadt, de akár rá is apríthatsz újfent.

Reggelig tedd a hűtőbe, és pirítósra csapasd serényen.

Ezt követően majd írd meg, milyen lett: mert nem vártátok ki, hogy lecsekkoljam!!!


Igen, a képen téli álmából ébredező petrezselymet látjátok, ez ugyanaz ami tavaly annyi sok jót kapott Tőletek:)))

3 megjegyzés:

Andus írta...

Csajok! FELTÁMADÁS! :)

Ancsi írta...

Finom ez?
Még az Audrey se tudja, muszáj lesz megcsinálni :)

Éljen és virágozzon a petrezselyem!

Juliann írta...

Na, belenyammogtunk, nem olyan rossz, ízre kicsit hajaz a spenótra...